25 July 2013

Move on again :')

Move on lagi ? Hm aku rasa mcm move back pun ada :/ Hm sabar . Semua kawan aku ckp move on . Ye aku cuba untuk move on . Tapi ambik masa ah .

Zack, bila kita dah move on pls jangan cari kita dah lepasni . Jaga Ain tu elok elok . Zack jaga Ain mcm Zack jaga Mash dulu :/ Zack sayang dia mcm Zack sayang Mash dulu ok ? Jangan game dia , jaga hati dan perasaan dia . Jangan buat dia sakit hati or what . Jaga Ain elok2 . Sayang dia mcm Zack sayang nyawa Zack tu tau :') 

Haihh agak berat sebenarnya . Dulu aku benci perempuan tu . Tapi bila aku fikir2 kan balik , aku tak patut benci dia . Sebab masa aku tinggalkan Zack dulu aku , Zack tak sentuh pun Eiman . Tak marah2 pun . Dia senyap je . Now aku nak fikir masak2 . Aku nak berbaik dgn Ain . Tapi ambik masa ah . Maybe sebulan dua . Hm sabar . Dah lah sekarang ni bulan Ramadhan . Banyak betul dugaan yang Allah bagi kat aku ni :/ Sabar je lah . 

Rindu . Rindu kenangan dgn dia . Haihh dahlah Mashitah . Dia dah ada org lain lah . Tak baik rosakkan hubungan orang :) Zack , harap kau bahagia dgn Ain tu :D Aku undur diri . Move on! :) 


Like je kalau suke .. :D

No comments:

Post a Comment