30 July 2013

If happy ever after did exist ~

Assalamualaikum. Hui hui! :p Apa khabar ? Sihat ? Hope semua sihat sihat belaka . Yang tak sihat tu hope cepat sembuh :) Haa baik kan aku xD Tetibe je baik ni mesti ada something kan ? uhuk uhuk *duckface* peh mengundang hahaha . Actually kan kan kan kita kan kan happy kan kan kann harhar :3 menganjing kan aku malam2 ni ? well~ sakai je :p 
Act aku bosan :3 Korang kena faham bila aku bosan mcm mana . Boleh jadi gila tau disebabkan bosan punya pasal haha . 

Oleh disebabkan sekarang ni aku bosan , so aku nak masukkan gambar :) 



 *With Amin and Nazmi :)


Comel tak kami ? haha jap ada lagi 

*With mah junior! :D




   
Ehem! Reti bezakan tak antara aku dgn junior aku ni ? Mesti tak kan ? Haha Well muka aku macam budak2 kan muda lagi hahaha :p



*With Fazreen :)

*With Fatin Liyana :)


*With ShiraAmarylis :)

*With Farihah Aqilah :)


*With Fatin Liyana again xD


Comel kan kami ? Wahhh bangga . Muka semua mintak kaki right ? Tahu dah . Kiteorg mmg mcm ni . Bila dah kebosanan macam2 rupa kiteorg buat haha :>


Like je kalau suke .. :D

No comments:

Post a Comment