25 July 2013

Sabar :'(

Hm assalamualaikum :) Nampak tak senyuman yg manis tu hahaha :3 Act nak happy kan diri sendiri ni . hm sabar . sabar , sabar , sabar . Itulah yg aku dengar tiap2 hari dari mulut semua kawan2 aku . Sabar pun ada limit jugak . Aku still tak boleh terima hakikat dengan semua benda ni . Tak sampai sebulan weh kau dah dapat org lain :'( 6/6 last day kita bersayang sayang bagai then 21/6 kau dah couple dgn org lain :/ Tak sampai sebulan wehhh! Tak sampaiii :'(((

Sakit doh hati aku ni . Sakit sangat sangat sangat . Kat sekolah memang aku gelak , tapi dalam hati hanya Allah je tahu betapa sakitnya hati aku bila dia game aku . Dia tinggalkan aku tanpa cakap apa2 . Byebye pun tak weh :/  Tup tup dah ada perempuan lain. Bila member aku tanya kenapa dia buat mcm tu , dia ckp dia still tak puas hati dgn kisah lama dulu :/ Ungkit , Dia suka sangat ungkit kisah lama . Dia boleh ckp aku game dia then pergi kat Eiman tu . What? Erg -.- Benda aku takde niat langsung weh sikit pun tak nak game kau . Demi Allah weh :/ Yang pasal Eiman tu aku dah break lah dgn dia -.- Apa lagi tak puas hati ? Haritu kita dah slowtalk kan pasal benda ni . Kau sendiri ckp okay . Aku pun ok je lah . Benda tu dah settle kan ? Kenapa ungkit balik benda tu ? Aku dah mintak maaf dah kan ? Apa lagi yg kau nak zack ? :'( Benda pasal Eiman tu dah lama aku lupakan . Aku dgn dia kawan je weh . Kat sekolah pun kiteorg buat bodoh je kalau jumpa. Aku dah lama lupakan dia . Aku sayang kau sorang je sekarang . Aku tak faham kenapa kau tak puas hati sangat pasal benda ni :/ 

Tapi bila fikir2kan balik . Aku salah yg salah . Semua ni salah aku :/ Sebab aku tinggal dia dulu . Kalaulah boleh patahkan balik masa , aku akan betulkan balik semua benda ni weh :/ Tapi sekarang benda tu dah jadi . Dah takboleh buat apa dah . Yang aku mampu buat sekarang ni sabar je . Tak sangka dia mintak getback sebab nak balik dendam balik . Hm :/  Zack , sorryy :'( 

Like je kalau suke .. :D

No comments:

Post a Comment