17 May 2013

Aku move on

Yup . Aku move on . Tak pelik pun kan . Itu normal . Pasal Eiman ? Tutup cerita lama . Malas nak ungkit. Aku move on tapi bukannya couple dgn org lain or nak cari teman pengganti or what ever. Cuma nak lupakan je . Alah benda tu normal weh  .Lama jugak aku fikir pasal benda ni . Sama ada nak move on ataupun tak . Tapi lama2 bosan gak fikir benda yg sama tapi tak membuahkan hasil . Hm ye memang susah nak lupakan Eiman . Ye lah , dia lain daripada yg lain kot . Kalau aku cerita pasal dia daripada A - Z pun takkan habis sampai esok . Serious aku ckp . Banyak kenangan doh . Tapi nak buat mcm mana . Lagi2 bila aku dengan dia setiap hari jumpa . Satu sekolah lah katakan . 

Setiap hari aku cuba lupakan Eiman . Aku lawan perasan nak ambil tahu pasal dia tu . Alhamdulillah , akhirnya aku dapat jugak lupakan dia walaupun sikit . Aku dah anggap yang Eiman tu cuma kawan je sekarang . Tak lebih dan tak kurang . Ha ok dah settle ! :D 

Dalam pada masa yang sama ,  Ex aku datang balik carik aku .Dia nak getback . Ha datang lagi satu masalah -_-  Adoii . Nasib baik dia ni boleh bawak bincang . Tetibe kan , aku rasa kesian sebab dulu aku tinggalkan dia semata2 demi Eiman. Duh mashitah ,kenapa kau mcm ni . Kadang2 dia jugak yg bagi semangat bila aku menangis ke apa . Well ~ Terasa dihargai pulak kan xD Jarang kan jumpa ex yg mcm tu . Hahaha -_-

Hampir setiap hari dia tegur aku . mula2 rasa rimas , lama2 jadi sayang balik kat dia . Ish pelik lah perasaan aku ni -.- Kadang2 aku sendiri tak faham dengan diri aku sendiri . Bila aku cerita pasal benda ni dekat kawan2 aku , dorang boleh pulak suruh aku getback dengan Ex aku tu . Haish kawan2 aku ni pun semua pelik jugak mcm aku xD Tak faham ah dengan dorang ni . 

Ilya pernah pesan dia tak nak aku menyesal . Qila pulak pesan "Better pilih orang yang sayangkan kita walaupun kita tak sayang dia , daripada pilih org yang kita sayang tapi dia tak sayang kita" lepastu Ilya pesan lagi "Tapi tak ada guna jugak kalau kita couple dgn org tu , tapi kita tak sayang dia " Qila dgn Ilya boleh pulak bergaduh pasal aku xD  HAHAHA :3 Betul kan apa aku cakap ? Kawan2 aku pun sama2 pelik jugak mcm aku :p 

Ok aku dah buat keputusan :) Jeng jeng jeng haha :p Aku pilih Ex aku balik TAPI tak getback pun means tak couple lah .Faham ? :D Jangan tanya kenapa okay ? :3 Yeah settle semua masalah :) 

Like je kalau suke .. :D

No comments:

Post a Comment